آخرین اخبار استقلال از زبان مدیر فنی وسرپرست آبی پوشان پایتخت
نوشته شده توسط : alireza

پورحیدری در خصوص میداوودی: یک بازیکن نمی‌تواند این‌قدر افت کند و به یک‌باره از 80 به 10 برسد.

منصور پورحیدری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال، عملکرد ضعیف این تیم در مقابل با شاهین و مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:

* ظاهرا از جوی که علیه استقلال برای داوری‌ها اتفاق افتاده ناراحت هستید؟
فکر می‌کنم مشکلات شخصی و ناهماهنگی‌هایی که بین پیشکسوتان وجود دارد استقلال را دچار مشکل کرده است. عده‌ای از پیشکسوتان داوری موافق آقای عنایت هستند و عده‌ای مخالف. از همین رو در مورد بازی‌های استقلال اظهارنظرهایی می‌کنند که فکر می‌کنم این برای فوتبال ما خطرناک است.

* بیشتر توضیح می‌دهید؟
به اعتقاد من کاملا در نقدهای داوری آقای غیاثی در بازی‌ استقلال مشخص است که ایشان با آقای عنایت مشکل دارند. آقای غیاثی دوست صمیمی من است ولی خودش روزی رئیس کمیته داوران بوده و صحبت‌هایش را هنوز به یاد داریم. مسابقه‌ای که برای تمام دنیا پخش می‌شود و ایرانیان خارج از کشور هم می‌بینند که چه اتفاقاتی در آن رخ داده، با اظهار نظر برخی زیر سؤال می‌رود.

* پس از پایان بازی با شاهین مدیرعامل این باشگاه از عملکرد داوران به نفع تیم استقلال صحبت کرد؟
متاسفانه آنها هم از دست یکدیگر کپی می‌کنند. باشگاه شاهین از اسم ریشه‌داری برخوردار است، اما آقایان باید دقت کنند که نباید تنها نام این باشگاه را یدک کشید. این تیم خیلی خوب بازی می‌کند و به خاطر مشکلات دیگر که نمی‌خواهم از آن اسم ببرم تا به امروز نتیجه نگرفته است. این مسائل چه ربطی به ما دارد.

* ظاهرا قصد ارسال نامه به کمیته داوران در خصوص جوهایی که به راه افتاده،‌ دارید؟
باشگاه در حال آماده کردن نامه است اما حرف من چیز دیگری است. در آبادان گل مشکوکی دریافت کردیم اما یک کلمه در خصوص قضاوت این دیدار صحبت و سر و صدا نکردیم . آیا ما هم مشکلات را به گردن دیگران انداختیم.

* قبول دارید استقلال برابر شاهین خیلی بد بازی کرد؟
این دیدار ضعیف‌ترین بازی استقلال در طول تاریخ بود اما ما تلاش می‌کنیم کمبودها را پیدا کرده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم. پس از پایان هر مسابقه جلسه می‌گذاریم و به اتفاق آقای فتح‌الله‌زاده، حجازی و مظلومی و دیگر اعضای کادر فنی بحث می‌کنیم.

*میداودی چرا جریمه شد؟
در بازی گذشته مقابل صنعت نفت همه جریمه شدند چون بازیکن استقلال بازیکن بزرگی است. آنها باید احساس مسئولیت کنند. اگر یک بازیکن در یک بازی ضعیف باشد قبول می‌کنیم اما اگر در چند مسابقه تکرار شد نمی‌توان آن را پذیرفت. در نیمه دوم بازی با شاهین تمامی بازیکنان بد بودند و یک نفر مقصر نبود. با این حال میداودی جریمه شده و به تشخیص کادر فنی و باشگاه بوده است.

* آیا شما هم موافق جریمه بودید یا آقای فتح‌الله زاده و مظلومی این مسئله را بررسی کردند؟
بحث جریمه را باید در کمیته فنی بنشینیم و بررسی کنیم. یک بازیکن نمی‌تواند این‌قدر افت کند. بازیکن نباید به یک‌باره از 80 به 10 برسد. خواب، تغذیه و استراحت یک بازیکن باید برای او مهم باشد. این بازیکن باید بداند که در باشگاه استقلال توپ می‌زند و هنگامی که از تیم ملی برمی‌گردد کاملا در اختیار باشگاه استقلال است. امیدوارم بعد از پایان بازی تیم ملی بیاید و در کمیته فنی صحبت کند.

* به نظر شما تنها میلاد میداودی مستحق جریمه 10 میلیونی بود؟
همان طور که گفتم در بازی با نفت آبادان کل تیم جریمه شد و قرار است در کمیته فنی که چند روز دیگر تشکیل می‌دهیم در مورد عملکرد سایر بازیکنان تصمیم‌گیری کنیم.

* صحبت خاصی باقی نمانده؟
از هواداران تیم استقلال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد ضعیف مقابل شاهین بوشهر را جبران کنیم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 29 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: